luni, 23 iunie 2014

INTEGRAREA ŞTIINŢEI ŞI A ÎNVĂŢĂMÎNTULUI SUPERIOR: CONCEPŢII, ORIENTĂRI, STRATEGII


Integrarea ştiinţei şi a învăţămîntului superior: Concepţii. Orientări. Strategii / Col.aut.: Vladimir Guţu, Tatiana Callo, Vasile Cojocaru,...; coord: Gheorghe Rusnac; Univ. de Stat din Moldova. Centrul de Politici Educaţionale. - Chişinău: CEP USM, 2007. - 164 p. 
ISBN 978-9975-70-417-5

Lucrarea de faţă are ca obiectiv principal prezentarea unui fel de a vedea, care vizează corelaţionarea a două domenii ale activităţii umane: ştiinţa şi învăţarea. Complexitatea acestor fenomene, multitudinea aspectelor ei teoretice şi practice indică necesitatea unei informaţii concrete de natură interdisciplinară, prin precizarea asemănărilor şi deosibirilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu